Saturday, August 26

deneme olarak capssiz koyuyorum baslik bakalim belki ugurlu gelir hadi allahin selametiyle biss

arkadaslar 2017nin agustos ayinin 22si itibariyle normie miyim degil miyim reasonably tarsisabilecegim kimse kalmadi. en sonuncu faithful departed taa cs source ciktiginda serveri var kullanisli olur diye ekleyip bi yil sonraki yaz ayinda knk server duruo mu diye ilk defa konusup iyi knk oldugum bi britbong bi herifti matt diye, nicki taa cs source zamanlarindan beri assrape is taking it too far olan matt 22sinde nick degistirmis matt diye, adi mattmis, ya da bilmiyorum yeni bi netflix dizisi olabilir ustkat komsusuyla alti aydir ask yasarken askin tutku duzeyinin cok fazla yuksek olmasi nedeniyle aralarinda bi kat daha oldugunu ve o komsunun daha guzel oldugunu farketmemis matt diye bi herifin hayatina odakli, bu herife ben de tam boyleyim iste olup nickini 10 yil ustune matt yazdirabilecek bi yeni netflix serisi matt isimli. neyse matt diye ihtiras temali yeni bi netflix serisi olmadigini ve herifin adi oldugunu varsayarak ilerledigimizde goruyoruz ki benim normie miyim degil miyim reasonably tartisabilecegim en son herif artik susceptible to faggotry and being a faggot who lacks the constitution to properly assess where i stand in life with statistics and references regarding hey belki matt dizide avukattır ve temsil ettigi clienti or whatever boyle hic ailesiyle anlasamamis bi kadin olur ve matt representation esnasinda anlar ki aslinda clientinin ailesi hep kizin iyiligini istemistir ve millennial kiz bu bakis acisini hic yakalayamamistir ve matt yakalar ve anlar ki boyle keske benim ailem olsalardi da law schoola yollamazlardi belki ama aile sevgisine bi doyardim olur

No comments:

Post a Comment