Saturday, March 7

bunu da (yine istanbuldayken) guya oturup biraz daha sisiricektim entri olsun diye ama cba so here

kendisi us'te bilmemne okurken tanistigimiz avusturalyali bi arkadas memleketine geri dondugunden beri birlikte yapabildigimiz tek sey civ oynamak idi, sonra bu bana küstü cocuk gibi sonra dogumgunumde sirnasip kendi kendine baristi. ama ben o aylardir oynamis oldugumuz tek save oyunu o olmasa da, onun (now) bot kontrolundeki ami gotu dagitmis civ.ine aldiris etmeden, save ede ede oynayip duruyodum, aradaki 600 turn discrepancy arkadasimi upset etmis olucak ki ...fucking nevermind diyip beni steamden sildi. sonra emailden bana zamaninda yolladigi ciplak popo resimlerinden bi tanesini steam avatarim yapip onu tekrar ekledim. sonra bi saat falan konustuk, yarin bilmemne var yatiyorum dedi gitti. su an arkadas miyiz degil miyiz emin degilim :/

No comments:

Post a Comment